Lista filmów

Jak skutecznie budować zaufanie w małej firmie

"Jak skutecznie budować zaufanie w małej firmie" - Bartek Popiel, bartekpopiel.pl Głównie zasady dotyczące: - co umieszczać na stronie www - dlaczego warto się przyznawać do swoich porażek - jak wykorzystać opinię klientów i case studies - dlaczego warto umieszczać różne treści: teksty, video, podcasty - jak zbudować grupę mastermind i wzajemnie pomagać sobie w rozwoju biznesu

Nozbe.com - droga do produktywności przez startupowanie

"Nozbe.com - droga do produktywności przez startupowanie" - Michał Śliwiński, nozbe.com Droga moja i mojego startupu Nozbe - od nauki metodyki GTD - Getting Things Done, zwiększającej produktywność i organizację oraz motywację, poprzez stworzenie narzędzia do tej metodyki i pokazanie go światu, który teraz chętnie go używa nie tylko przez WWW, ale również na iPhone i iPad, do powrotu do Polski i ewangelizacji produktywności w Polsce.

Jak optymalizować bazy danych w aplikacjach internetowych. Na przykładzie PostgreSQL

"Jak optymalizować bazy danych w aplikacjach internetowych. Na przykładzie PostgreSQL" Wojciech Bublik

Skalowalna architektura na przykładzie soccerway.com

"Skalowalna architektura na przykładzie soccerway.com" - Adam Brodziak - Tech.Spodek 2.0 #1

Luźne przemyślenia na temat budowania wartości przedsiębiorstw

"Luźne przemyślenia na temat budowania wartości przedsiębiorstw" - Wojciech Apel, 3s.pl Najbardziej rentownym przedsięwzięciem jest budowanie samych rentownych przedsiębiorstw - to prawda opisujące współczesną gospodarkę, a zwłaszcza branże medialną, internetową i telekomunikacyjną. Ale jak określać i oceniać wartość przedsiębiorstwa? Jak ją tworzyć? Czy rozwijać własny biznes, wykorzystując nie tylko serwery, routery i łącza, ale przede wszystkim kapitał? Jak wchodzić w relacje z inwestorami finansowymi, dbać o swoje interesy i na tym nie tracić? To wszystko trudne pytania, na które nie podam odpowiedzi, ale mam nadzieję, że moje przemyślenia będą inspiracją, aby młode osoby zaczęły je sobie zadawać już na początku własnego biznesu, a nie wtedy, gdy będzie za późno.

Jak pokochać poniedziałki?

"Jak pokochać poniedziałki?" - Dominik Szarek, Webshake.tv Postaram się na własnym przykładzie (i nie tylko) pokazać co robić, by być w 100% zadowolonym ze swojej pracy i z utęsknieniem wyczekiwać kolejnego dnia w biurze. 22 czerwca | spodek 2.0

Niższy koszt zakupu nowego samochodu dzięki wykorzystaniu socialshopping

"Niższy koszt zakupu nowego samochodu dzięki wykorzystaniu socialshopping na przykładzie serwisu flotowo.pl" - Konrad Krupa

TECH.Spodek 2.0 #1 - 20 maja 2010 r. aula WSTI, Katowice

TECH.Spodek 2.0 #1 - 20 maja 2010 r. aula WSTI, Katowice materiał WSTI.

Co internet namieszał w budowaniu marki, czyli jak tworzyć fanbojów

"Co internet namieszał w budowaniu marki, czyli jak tworzyć fanbojów" - Paweł Tkaczyk, midea.pl Materiał nagrany podczas 10 edycji imprezy Spodek 2.0, 2 lutego 2010 w Katowicach.

Usability - narzędzia niskobudżetowe, z których warto i nie warto korzystać

"Usability - narzędzia niskobudżetowe, z których warto i nie warto korzystać" - Grzegorz Rusiecki Prelekcja będzie odpowiedzią na rosnącą liczbę pytań o to, w jaki sposób poprawiać użyteczność w projektach niskobudżetowych, w przypadku których nie mamy możliwości zlecenia etapu projektowania / badania / audytu wyspecjalizowanej firmie zewnętrznej.

Obowiązki przedsiębiorcy internetowego w zakresie ochrony danych osobowych

"Obowiązki przedsiębiorcy internetowego w zakresie ochrony danych osobowych" - Michał Sztąberek - prawnik, współwłaściciel firmy doradczo-szkoleniowej iSecure. Celem prelekcji jest zaznajomienie uczestników Spodka 2.0 z najważniejszymi obowiązkami jakie nakłada na przedsiębiorców internetowych (np. sklepy internetowe, portale społecznościowe, fora, porównywarki ofert etc.) ustawa o ochronie danych osobowych. Będzie można dowiedzieć się m.in. czym są obowiązki informacyjne, jak powinna wyglądać zgoda na przetwarzanie danych, a także co składa się na dokumentację ochrony danych osobowych.

NGN są na Śląsku! ...ale gdzie są nowe modele biznesowe?

"NGN są na Śląsku! ...ale gdzie są nowe modele biznesowe?" - Wojciech Apel, 3s.pl Materiał nagrany podczas 10 edycji imprezy Spodek 2.0, 2 lutego 2010 w Katowicach.

PR a Twitter i Blip czyli mikroblogi w komunikacji"

"PR a Twitter i Blip czyli mikroblogi w komunikacji" - Paweł Loedl (ImagoPR) Materiał nagrany podczas 9 edycji imprezy Spodek 2.0, 3 listopada 2009 w Katowicach.

AdTaily - twórz, dziel się, zarabiaj

"AdTaily - twórz, dziel się, zarabiaj" - Julia Krysztofiak-Szopa (community manager w AdTaily.pl) Materiał nagrany podczas 9 edycji imprezy Spodek 2.0, 3 listopada 2009 w Katowicach.

Startup School okiem uczestnika. O 3 miesiącach pracy nad Animili

Startup School okiem uczestnika. O 3 miesiącach pracy nad Animili" - Aleksandra Sitarska (animili.pl, startupschool.pl) Materiał nagrany podczas 9 edycji imprezy Spodek 2.0, 3 listopada 2009 w Katowicach.