SEO, JAVA, Android
Rozmawiamy o dynamicznej VR’owej grze akcji REGENESIS Arcade DELUXE. Gościem podcastu jest Maciej Karbownik. Rozmawiamy pracy nad projektem osadzonym w wirtualnej rzeczywistości, o technologiach, sztuczkach związanych z game designem, skąd studio ma finansowanie na swoją działalność… i o paru innych ciekawostkach związanych z projektem. Oprócz tego trochę o nowym projekcie studia: Hyper Arena VR. -> Dobrowolne wsparcie …
Dzisiejszym gościem jest Piotr Gankiewicz. Rozmawiamy o projekcie Fortidudo – partnerze treningowym dla entuzjastów treningu siłowego. W podcaście jak zawsze o technologiach, problemach w projekcie, modelu biznesowym i o promowaniu takiej aplikacji. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Jakubem Gutkowskim o jego projekcie dotnetblogs.pl. Jakie technologie wykorzystano w projekcie? Jaki był cel projektu? Czy planowana była monetyzacja? Dowiesz się tego z odcinka podcastu. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Michałem Francem o startupach, Data Driven Development i trochę o funkcjonowaniu JustGiving. Jakie dane są nam potrzebne, by podejmować dobre decyzje związane z rozwijanym projektem? Czym jest dźwignia, która pomaga przekonać inwestora, by finansował działalność startupu? Dowiesz się z odcinka! ? -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmawiamy o tworzeniu i promowaniu aplikacji Weighter: Gym notes & progress. Z odcinka dowiecie się sporo o technologiach wykorzystanych w takim projekcie (biblioteki programistyczne, narzędzia, język programowania etc.) oraz sporo o promowaniu takiego projektu. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Odcinek dla osób, które myślą o wydaniu swojej niezależnej produkcji na Steam. Rozmowa z Jakubem Machowskim o projektach The Mims Beginning (głównie o tym rozmawiamy) oraz o nowym projekcie The End Of The Sun. Z podcastu dowiecie się o technologiach i narzędziach wykorzystywanych w projekcie, o marketingu takiej produkcji, błędach (co by dzisiaj zrobili inaczej), niszach, …
Dzielę się moimi planami na rok 2018. Mówię też o tym, jaką firmę planowałem budować 2 lata temu i jak wiele rzeczy powędrowało w innym kierunku niż planowałem. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Sosem Sosowskim (Mikołaj Kamiński) na temat jego projektów McPixel i Mosh Pit Simulator. Z odcinka można wyciągnąć też sporo porad dla aspirujących Indie Developerów. Dowiemy się również tego, jakie technologie i narzędzia wykorzystuje. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Maciejem Aniserowiczem na temat jego projektu Parentingowe.pl – agregator treści blogów parentingowych. Trochę o technologiach w projekcie, o blogosferach (programistyczna vs parentingowa) i niedojrzałości biznesowej. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Rozmawiamy z Pawłem Urbanem developer platformy mDriver. Sporo o technologiach w takim projekcie, błędach, modelu biznesowym i ciekawostkach związanych z projektem. -> Dobrowolne wsparcie podcastu. <- Nawet bez wkładu pieniężnego. Linki z odcinka: Strona platformy mDriver. Paweł Urban (developer aplikacji) – Twitter. Linkedin. Podcast do słuchania na YouTube: Do pobrania bezpośrednio:
Co w tym odcinku? Rozmawiamy z założycielami studia Jet Toast, którzy stworzyli i samodzielnie wydali grę mobilną Blocky Farm. Z podcastu dowiecie się szczegółów pracy nad projektem oraz tego jak zarabia się na grach mobilnych. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Co w tym odcinku? Rozmawiamy o projektowaniu i samodzielnym wydaniu gry karcianej na przykładzie gry karcianej “Łotry”. Jak testować i przygotować prototyp? Jakie są koszty wydania fizycznej gry karcianej? Co z marketingiem? Co potrzebuje drukarnia? To wszystko w tym odcinku podcastu. Zapraszam. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Co w tym odcinku? Doświadczenia i opinie o nadgodzinach od 15 osób. Do poczytania jako wpis na blogu tutaj: http://www.javadevmatt.pl/nadgodzinycrunch-doswiadczenia-i-opinie-osob-z-branzy-it/ -> Dobrowolne wparcie podcastu. <- Nawet bez wkładu pieniężnego.
Co w tym odcinku? Pierwsza część Diablo początkowo miała być grą taktyczną i sprzedawana razem boosterami na osobnych płytach. W odcinku historia projektu “Diablo I” z perspektywy głównego programisty i designera gry: Davida Brevika. -> Dobrowolne wparcie podcastu. <- Nawet bez wkładu pieniężnego.
Co w tym odcinku? Z tego odcinka podcastu Retrospektywa.com dowiesz się więcej o projekcie Populous – grze na Amigę, do której wydania przyczyniło się baaardzo dużo szczęśliwych zbiegów okoliczności. -> Dobrowolne wsparcie podcastu. <- Nawet bez wkładu pieniężnego. Podcast do słuchania na YouTube: Do pobrania bezpośrednio: