SEO, JAVA, Android
Jak udało się w 6 tygodni zbudować grę, która zrobiła dla swoich autorów 10 milionów w 90 dni? Historia powstania gry Crossy Road i analiza decyzji autorów przy tworzeniu gry gry (Andy Sum i Matt Hall). -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
W tym odcinku rozmawiamy o Kubernetes. O co chodzi z tymi kontererami? Dlaczego firmą opłaca się udostępniać pracownika w pełnym wymiarze godzin, by pracował nad projektem open-source? Jakie technologie są wykorzystywane przy rozwoju Kubernetes? -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Jeśli zawsze chcieliście wiedzieć z czym odezwać się do wydawcy gier mobilnych, to jest to odcinek dla Was. Konkretne liczby, przykładowe budżety i masę pojęć, które warto sobie zanotować. Informacje z odcinka są również przydatne jeśli macie zamiar wydać swoją grę samodzielnie. Rozmowa z Pawłem Owczyńskim, buisness developerem firmy Boombit. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Arena Albionu to polska gra przeglądarkowa, która powstała w roku 2003. W odcinku podcastu usłyszysz o historii powstania gry, wykorzystanych technologiach, sposobach na promocję oraz o modelu biznesowym gry. Goście w podcaście jest autor Arena Albionu – Michał ‘Malkon’ Malinowski. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Witam po przerwie świątecznej ? wszystkiego dobrego w nowym roku! W dzisiejszym odcinku podcastu chciałbym podzielić się z Wami moim podsumowaniem roku, planami na przyszły rok i podrzucić mój protip, który pomaga mi znosić blokadę do działania. Jeśli wolicie poczytać o moim podsumowaniu roku i planach, to zapraszam do odpowiednich wpisów na blogu (linki niżej). …
Rozmowa z Jakuem Kubryńskim o projekcie DevsKiller. DevsKiller to narzędzie, która pomaga nam w rekrutowaniu programistów. Z odcinka dowiecie się jak projekt zaczynał, jakie błędy zostały popełnione po drodze, co jest pod maską (technologie) oraz jak projekt na siebie zarabia. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Czwarta samodzielnie wydana gra pozwoliła Dariuszowi Furmanowi zrezygnować z etatu i zająć się w pełnym wymiarze godzin swoim projektem. W odcinku autor gry dzieli się swoim doświadczeniem i udziela bardzo dużo konkretnych gra związanych z projektowaniem, beta testami i reklamowaniem (m. in. płatnymi reklamami na Facebooku) gry typu idle. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Aplikacja BlachyPL przekroczyła już 50 000 pobrań w Google Play. Z dzisiejszej rozmowy z autorem (Pawłem Zarzyckim) dowiesz się jak udało mu się osiągnąć taki wynik tego pobocznego projektu, jakie technologie wykorzystał w projekcie i jakie błędy popełnił po drodze. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Dzisiaj porozmawialiśmy o aplikacji Boardly – aplikacja dla fanów planszówek (szukamy ludzi do grania w okolicy). Goście podcastu jest autor aplikacji: Mateusz Dziubek. Poruszyliśmy temat wykorzystanych technologii, błędów w projekcie, marketingu i potencjalnej przyszłej monetyzacji projektu. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Tomkiem Pawlakiem o Scrumie, byciu Scrum Masterem i jego projekcie Kompas UTTURE. Co to za projekt? Kim właściwie jest Scrum Master? Dowiedziecie się tego z odcinka. ? -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Myślałeś kiedyś o tworzeniu własnej gry MMORPG? Okazuje się, że znalazła się polska grupa zapaleńców, która to robi i całkiem nieźle im się powodzi! Zapraszam do rozmowy z Janem Grochowskim – dowiecie się sporo o powstawaniu gry, wykorzystanych technologiach, promocji i innych doświadczeniach związanych z pracą nad takim projektem! -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Marcinem “Hugo” Kosińskim o projekcie “Kontestacja” – wolnościowym radiu dla ludzi przedsiębiorczych. Z odcinka można się dowiedzieć tego jak powstawał projekt, jak projekt zarabia, jakie są koszty, trochę o sprawach technicznych… i wiele ciekawostek związanych z historią radia. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Piotrem Nowosielskim o najpopularniejszym polskim job boardzie w branży IT – JustJoin.it. Z odcinka można się dowiedzieć tego jak powstawał projekt, jaki jest model biznesowy (jak projekt zarabia), co siedzi pod maską portalu (sprawy techniczne) oraz jak skutecznie reklam podobny projekt. Oprócz tego sporo wniosków i motywacji dla osób rozwijających własne inicjatywy. -> Dobrowolne …
Czas odpocząć i wykonać parę optymalizacji związanych z podcastem Retrospektywa.com. Z nowymi odcinkami słyszmy się znowu we wrześniu! ? Udanego wypoczynku! Podcast do słuchania na YouTube: Do pobrania bezpośrednio:
Odcinek dla osób, które myślą o organizowaniu własnego hackathonu. Jakie błędy popełnili organizatorzy hackathonu DO!Hack? Jakie korzyści daje organizacja takiego wydarzenia? Czego oczekują potencjalni sponsorzy i jak ich szukać? Jak zabrać się do nagłośnienia wydarzenia? Dowiecie się z podcastu ? zapraszam! -> Dobrowolne wsparcie podcastu.