SEO, JAVA, Android
#unknowNews, czyli cotygodniowe zestawienie ciekawych linków technologicznych. W tym odcinku Retrospektywy Jakub ‘Unknow’ Mrugalski dzieli się swoim doświadczeniem: jak udało się zdobyć taką popularność takiego cotygodniowego zestawienia? Jak częściowo automatyzuje swoją pracę? W jaki sposób udaje mu się zarabiać na takim projekcie? Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/46 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na Spotify: https://open.spotify.com/show/2xM0IjcFx5OHaYIgu0CfDh Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativ
Karcianka "IT Startup": ⭐ https://www.itstartup.pl/ Tutoriale dla tych, których interesują szczegóły obsługi takiego lasera: - https://www.youtube.com/watch?v=a3Tw3vjtlco - https://www.youtube.com/watch?v=UDMvCDyZFJg Wspomniany laser na Allegro: - https://allegro.pl/oferta/laser-ploter-do-grawerowania-ciecia-300x200-40w-fv-7801777280
Jak udało się w 6 tygodni zbudować grę, która zrobiła dla swoich autorów 10 milionów w 90 dni? Historia powstania gry Crossy Road i analiza decyzji autorów przy tworzeniu gry gry (Andy Sum i Matt Hall). Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/45 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
W tym odcinku rozmawiamy o Kubernetes. O co chodzi z tymi kontererami? Dlaczego firmom opłaca się udostępniać pracownika w pełnym wymiarze godzin, by pracował nad projektem open-source? Jakie technologie są wykorzystywane przy rozwoju Kubernetes? Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/44 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Jeśli zawsze chcieliście wiedzieć z czym odezwać się do wydawcy gier mobilnych, to jest to odcinek dla Was. Konkretne liczby, przykładowe budżety i masę pojęć, które warto sobie zanotować. Informacje z odcinka są również przydatne jeśli macie zamiar wydać swoją grę samodzielnie. Rozmowa z Pawłem Owczyńskim, buisness developerem firmy Boombit. Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/43 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Arena Albionu to polska gra przeglądarkowa, która powstała w roku 2003. W odcinku podcastu usłyszysz o historii powstania gry, wykorzystanych technologiach, sposobach na promocję oraz o modelu biznesowym gry. Goście w podcaście jest autor Arena Albionu - Michał 'Malkon' Malinowski. Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/42 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Witam po przerwie świątecznej 🙂 wszystkiego dobrego w nowym roku! W dzisiejszym odcinku podcastu chciałbym podzielić się z Wami moim podsumowaniem roku, planami na przyszły rok i podrzucić mój protip, który pomaga mi znosić blokadę do działania. Jeśli wolicie poczytać o moim podsumowaniu roku i planach, to zapraszam do odpowiednich wpisów na blogu (linki niżej). Podsumowanie 2018: https://www.javadevmatt.pl/podsumowanie-2018/ Plany na rok 2019: https://www.javadevmatt.pl/plany-na-rok-2019/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attr
Rozmowa z Jakubem Kubryńskim o projekcie Devskiller. Devskiller to narzędzie, które pomaga nam w rekrutowaniu programistów. Z odcinka dowiecie się jak projekt zaczynał, jakie błędy zostały popełnione po drodze, co jest pod maską (technologie) oraz jak projekt na siebie zarabia. Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/40 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Gratulacje dla Artura za wygranie pierwszego turnieju "IT Startup" :) Więcej informacji o grze karcianej: ⭐ https://www.itstartup.pl/ Sponsorzy nagród w turnieju: ⭐ http://ittpa.pl ⭐ http://www.sharpeo.pl/ Planszówkowa kawiarnia, w której odbył się turniej: ⭐ https://www.facebook.com/ludiversum/ Muzyka: Happy Life by FREDJI https://soundcloud.com/fredjimusic https://www.facebook.com/fredjimusic/ Music promoted by Audio Library https://youtu.be/u4PI5p5bI9k
Czwarta samodzielnie wydana gra pozwoliła Dariuszowi Furmanowi zrezygnować z etatu i zająć się w pełnym wymiarze godzin swoim projektem. W odcinku autor gry dzieli się swoim doświadczeniem i udziela bardzo dużo konkretnych gra związanych z projektowaniem, beta testami i reklamowaniem (m. in. płatnymi reklamami na Facebooku) gry typu idle. Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/39 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribut
Aplikacja BlachyPL przekroczyła już 50 000 pobrań w Google Play. Z dzisiejszej rozmowy z autorem (Pawłem Zarzyckim) dowiesz się jak udało mu się osiągnąć taki wynik tego pobocznego projektu, jakie technologie wykorzystał w projekcie i jakie błędy popełnił po drodze. Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/38 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Dzisiaj porozmawialiśmy o aplikacji Boardly – aplikacja dla fanów planszówek (szukamy ludzi do grania w okolicy). Goście podcastu jest autor aplikacji: Mateusz Dziubek. Poruszyliśmy temat wykorzystanych technologii, błędów w projekcie, marketingu i potencjalnej przyszłej monetyzacji projektu. Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/37 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/lice
Wpis na blogu: https://www.javadevmatt.pl/jak-powstaje-system-dla-duzego-klienta/ Razem z Sii przygotowałem dzisiaj dla Was wpis o współpracy z dużym klientem z branży artykułów i odzieży sportowej (Puma). Muzyka w tle: Perspectives Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Rozmowa z Tomkiem Pawlakiem o Scrumie, byciu Scrum Masterem i jego projekcie Kompas UTTURE. Co to za projekt? Kim właściwie jest Scrum Master? Dowiedziecie się tego z odcinka. :) Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/36 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Myślałeś kiedyś o tworzeniu własnej gry MMORPG? Okazuje się, że znalazła się polska grupa zapaleńców, która to robi i całkiem nieźle im się powodzi! Zapraszam do rozmowy z Janem Grochowskim – dowiecie się sporo o powstawaniu gry, wykorzystanych technologiach, promocji i innych doświadczeniach związanych z pracą nad takim projektem! Linki z odcinka podcastu: 💻 http://www.retrospektywa.com/35 👊🏼 Wsparcie podcastu (nawet bez wydawania złotówki): http://www.javadevmatt.pl/wsparcie/ ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0