SEO, JAVA, Android
Prototyp na Steam do wishlistowania: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Gra "IT Startup" w ...
Bezpośredni link do pliku PDF: https://kupilas.pl/FTSP-wstep.pdf Playlista, na której będą udostępniane filmy streszczające rozdziały: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFq6ri1W22hxvLoSVqchMNz77O8j4MwAz
Prototyp na Steam do wishlistowania: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Nowe rozszerzenie fizycznej wersji gry: https://wspieram.to/officelockdown Playlista DevLogów: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFq6ri1W22hwsQWmcqQi2RGHMR8PmN-c_ Polecany wykład autora RimWorld: https://www.youtube.com/watch?v=VdqhHKjepiE #gamedev #steam #itstartupdeckbreaker
Dziękuję wszystkim za pomoc w testach! :) Tutaj można sprawdzić wersję prototypową do samodzielnego druku: https://www.itstartup.pl/officelockdown/ Ładnie wydaną wersję będzie można zamówić od 13 września tutaj: https://wspieram.to/officelockdown #planszowkiwspodku #itstartupofficelockdown
Jeśli chcecie śledzić grę na Steam (to na razie wczesny prototyp), to tutaj można dodać do wishlisty. Potrwa jeszcze z 1-2 lata aż gra wyjdzie: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Wspomniany wykład o architekturze w Unity: https://www.youtube.com/watch?v=raQ3iHhE_Kk Pytania do devlogów proszę wrzucać pod filmem, lub tutaj w grupie na FB: https://www.facebook.com/groups/javadevmatt/posts/3014539435526551/
Szczegóły akcji #code16chalange: https://www.code16challenge.pl/ Wykorzystane assety z Unity Asset store: Darmowe: - https://assetstore.unity.com/packages/3d/chainlink-fences-73107 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/industrial/low-poly-props-pack-53751 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/low-poly-junkyard-models-pack-97213 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/free-open-building-112907 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/exterior/kiosk-2282 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/low-poly-junkyard-models-pack-97213?q=City%20Props%20Pack!&orderBy=1 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/urban/city-voxel-pack-136141 Płatne: - https://assetstore.unity.com/packages/tools/terrain/gaia-2-terrain-scene-generator-42618 - https://assetstore.unity.com/packages/vfx/particles/spells/realistic-effects-pack-4-85675
Obiecany update: co się działo podczas przerwy kanału i co dalej z tym wszystkim?
Krótki test mikrofonu krawatowego. Jak mnie słychać? Jest ok?
Link: https://www.kickstarter.com/projects/kupilasmedia/it-startup-the-card-game
Poprzednia wersja, by porównać: https://www.youtube.com/watch?v=Y2sg2X2Vex0
Projekt startuje 09.06 na Kickstarterze: https://www.kickstarter.com/projects/kupilasmedia/it-startup-the-card-game
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakersi. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/60 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na Spotify: https://open.spotify.com/show/2xM0IjcFx5OHaYIgu0CfDh Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Zbieram informacje do mojej drugiej książki: jakie projekty Wam nie wyszły? Co najczęściej było główną przyczyną niepowodzenia? Możecie wysyłać wiadomości mailowo na [email protected] lub przez ten formularz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfFtJqI4JBXVtbXe9yZZ1PbjEr1ZxWQohRh4m0dhMAWhvHziQ/viewform?usp=sf_link Więcej informacji o nadchodzącej książce: https://www.retrospektywa.com/ksiazka/
Wspomniany pierwszy angielski vlog: https://www.youtube.com/watch?v=rZLHZoipto8
Denis nudził się w Sylwestra, więc postanowił zacząć pracę nad nową grą. Pierwszy prototyp został wrzucony na itch.io i spodobał się graczom. Późniejsza wersja na Steam (jako early access) sprzedała parę tysięcy egzemplarzy gry. W odcinku rozmawiamy o historii powstania projektu i poruszamy zalety/wady wydania gry jako early access na platformie Steam. Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/59 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na Spotify: https://open.spotify.com/show/2xM0IjcFx5OHaYIgu0CfDh Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcast/retrospektywa-com-podcast-w-którym-rozmawiamy-o-projektach/id1281520261 Co powinieneś potrafić, by zacząć pracę jako programista? Jak wygląda organizacja i dzień pracy programisty? Jak i skąd się uczyć, by nie marnować czasu? Uporządkowałem te informacje w mojej książce: 📚 http://www.juniordeveloper.pl/ Muzyka z podcastu: Raw Kevin MacLeod (incompetech.com) Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 Li