SEO, JAVA, Android
Edit… wpis się już pojawił! ? Zapraszam tutaj: Nadgodziny/Crunch – doświadczenia i opinie osób z branży IT W ramach tego bloga wrzucałem już posty, w których zbierałem wypowiedzi czytelników. Np. w materiale z pierwszymi zadaniami programisty, czy doświadczeniach ze zmianą branży. Zebrało się tam sporo materiału i było to chętnie czytane/oglądane. W moim ostatnim […]
Edit… wpis się już pojawił! ? Zapraszam tutaj: Nadgodziny/Crunch – doświadczenia i opinie osób z branży IT W ramach tego bloga wrzucałem już posty, w których zbierałem wypowiedzi czytelników. Np. w materiale z pierwszymi zadaniami programisty, czy doświadczeniach ze zmianą branży. Zebrało się tam sporo materiału i było to chętnie czytane/oglądane. W moim ostatnim […]
Wczoraj pojawił się drugi odcinek podcastu “Retrospektywa.com” – podcast, w którym rozmawiamy o projektach! W odcinku o pierwszej części Diablo, która początkowo miała być grą taktyczną i sprzedawana razem boosterami na osobnych płytach. Historia projektu “Diablo I” z perspektywy głównego programisty i designera gry: Davida Brevika. Do przesłuchania na bezpośrednio jako mp3, albo na: YouTube: SoundCloud:
Wczoraj pojawił się drugi odcinek podcastu „Retrospektywa.com” – podcast, w którym rozmawiamy o projektach! W odcinku o pierwszej części Diablo, która początkowo miała być grą taktyczną i sprzedawana razem boosterami na osobnych płytach. Historia projektu „Diablo I” z perspektywy głównego programisty i designera gry: Davida Brevika. Do przesłuchania na bezpośrednio jako mp3, albo na: YouTube: SoundCloud:
Co w tym odcinku? Pierwsza część Diablo początkowo miała być grą taktyczną i sprzedawana razem boosterami na osobnych płytach. W odcinku historia projektu “Diablo I” z perspektywy głównego programisty i designera gry: Davida Brevika. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Czas na kolejny odcinek serii “Twórcy Niezależni” – serii, w której przedstawiam Wasze projekty! Jeśli macie ochotę zgłosić własny projekt do serii, to tutaj znajdziecie wszystkie informacje o tym jak zgłaszać projekt. Projekty z odcinka: Tap! Tap! Tap! Square World Awesome Circle Up & Up Code Land It! Constellation Mind Fotogry PixelArtApp – (jeszcze nie […]
Czas na kolejny odcinek serii „Twórcy Niezależni” – serii, w której przedstawiam Wasze projekty! Jeśli macie ochotę zgłosić własny projekt do serii, to tutaj znajdziecie wszystkie informacje o tym jak zgłaszać projekt. Projekty z odcinka: Tap! Tap! Tap! Square World Awesome Circle Up & Up Code Land It! Constellation Mind Fotogry PixelArtApp – (jeszcze nie […]
Tak jak obiecałem: udostępniam prototypową wersję do samodzielnego druku! ? Wysyłam dzisiaj (do paru godzin od publikacji tego wpisu) wszystkim z mojej listy mailingowej plik PDF z kartami do samodzielnego druku (64 karty, z tego 41 jest unikalnych) i plik z regułami gry + niepubliczny film na YouTube, w którym omawiam ten plik z dodatkowym […]
Tak jak obiecałem: udostępniam prototypową wersję do samodzielnego druku! ? Wysyłam dzisiaj (do paru godzin od publikacji tego wpisu) wszystkim z mojej listy mailingowej plik PDF z kartami do samodzielnego druku (64 karty, z tego 41 jest unikalnych) i plik z regułami gry + niepubliczny film na YouTube, w którym omawiam ten plik z dodatkowym […]
Good news everyone! iTunes w końcu zaakceptowało mi mój nowy podcast. ? Podcast, w którym chcę mówić typowo o projektach. Jako odskoczenia od serii “Programista na/po emigracji”, bo ileż można mówić o tym samym. Materiały dla początkujących programistów również będą się od czasu do czasu pojawiać, ale chciałem wyodrębnić mówienie o projektach do osobnego podcastu. […]
Good news everyone! iTunes w końcu zaakceptowało mi mój nowy podcast. ? Podcast, w którym chcę mówić typowo o projektach. Jako odskoczenia od serii „Programista na/po emigracji”, bo ileż można mówić o tym samym. Materiały dla początkujących programistów również będą się od czasu do czasu pojawiać, ale chciałem wyodrębnić mówienie o projektach do osobnego podcastu. […]
Co w tym odcinku? Z tego odcinka podcastu Retrospektywa.com dowiesz się więcej o projekcie Populous – grze na Amigę, do której wydania przyczyniło się baaardzo dużo szczęśliwych zbiegów okoliczności. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Przed przerwą wakacyjną obiecałem, że po powrocie publicznie napiszę nad czym pracuję od paru miesięcy – co chcę wydać jako mój drugi produkt premium (pierwszym była książka “Junior Developer”). W końcu trzeba pokazywać produkt na różnych etapach produkcji, zbierać opinie i co najważniejsze: budować hype! Pierwszym pomysłem było przygotowanie jakiegoś kursu premium. Walczyłem z tym […]
Przed przerwą wakacyjną obiecałem, że po powrocie publicznie napiszę nad czym pracuję od paru miesięcy – co chcę wydać jako mój drugi produkt premium (pierwszym była książka „Junior Developer”). W końcu trzeba pokazywać produkt na różnych etapach produkcji, zbierać opinie i co najważniejsze: budować hype! Pierwszym pomysłem było przygotowanie jakiegoś kursu premium. Walczyłem z tym […]
Witam po przerwie wakacyjnej! ? Pół roku temu (ale ten czas leci!) zachęcałem do udziału w konkursie #dajsiepoznac, w ramach którego należało regularnie blogować i rozwijać projekt poboczny z otwartym kodem źródłowym. Dzisiaj chciałbym Was zaprosić do zainteresowania się konkursem InnovMatch, w którym piszemy MVP danego wyzwania biznesowego. Taki “mini-produkt/prototyp”, który ma przedstawić ogólny zarys rozwiązania. […]