SEO, JAVA, Android
Prototyp gryna Steam do wishlistowania: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Playlista DevLogów: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFq6ri1W22hwsQWmcqQi2RGHMR8PmN-c_ Polecany wykład autora RimWorld:
Jeśli chcecie śledzić grę na Steam (to na razie wczesny prototyp), to tutaj można go dodać do wishlisty. Potrwa jeszcze z 1-2 lata aż gra wyjdzie: h Wspomniany wykład o architekturze w Unity:
Obiecany update: co się działo podczas przerwy kanału i co dalej z tym wszystkim? https://www.youtube.com/watch?v=8I6d1LhjAvs
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakerci. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Ostatnie tygodnie miałem trochę wyjęte z życia internetowego przez chorobę (stąd mały zastój podcastowy), więc postanowiłem napisać update dla tych, którzy pytali co tam u mnie 🙂 Międzynarodowe wydanie “IT Startup – Gra Karciana”. Jest data? Jest miesiąc (maj 2020) – konkretnego dnia startu jeszcze nie ustaliłem. Za to jest duży update na temat współpracy […]
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakerci. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Denis nudził się w Sylwestra, więc postanowił zacząć pracę nad nową grą. Pierwszy prototyp został wrzucony na itch.io i spodobał się graczom. Późniejsza wersja na Steam (jako early access) sprzedała parę tysięcy egzemplarzy gry. W odcinku rozmawiamy o historii powstania projektu i poruszamy zalety/wady wydania gry jako early access na platformie Steam. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Goście odcinka dzielą się doświadczeniem tworzenia quizu internetowego Biblionerzy.pl. Projekt zaczynał jako aplikacja flashowa, obecnie “Biblionerzy 2.0” są dostępni jako aplikacja webowa. Rozmawiamy o technologiach, promowaniu projektu oraz o tym jak umiejętnie analizować zachowanie użytkowników naszych aplikacji. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Odcinek o programistycznym kalendarzu adwentowym: DevAdventCalendar. Jak powstał projekt, jakie technologi wykorzystuje, jakie osoby przy tym pracują? Jak udało się skutecznie reklamować taki projekt i pozyskać sponsorów. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Michałem Sadowskim o projekcie Brand24. Odcinek przybliży Wam historię powstania projektu, wykorzystane technologie, model biznesowy i napotkane po drodze problemy. Sporo rad dla młodych startupowców. Poruszyliśmy również temat problemów z Facebookiem. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Bezpośredni link do pliku PDF: https://kupilas.pl/FTSP-wstep.pdf Playlista, na której będą udostępniane filmy streszczające rozdziały: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFq6ri1W22hxvLoSVqchMNz77O8j4MwAz
Prototyp na Steam do wishlistowania: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Nowe rozszerzenie fizycznej wersji gry: https://wspieram.to/officelockdown Playlista DevLogów: https://www.youtube.com/playlist?list=PLFq6ri1W22hwsQWmcqQi2RGHMR8PmN-c_ Polecany wykład autora RimWorld: https://www.youtube.com/watch?v=VdqhHKjepiE #gamedev #steam #itstartupdeckbreaker
Dziękuję wszystkim za pomoc w testach! :) Tutaj można sprawdzić wersję prototypową do samodzielnego druku: https://www.itstartup.pl/officelockdown/ Ładnie wydaną wersję będzie można zamówić od 13 września tutaj: https://wspieram.to/officelockdown #planszowkiwspodku #itstartupofficelockdown
Jeśli chcecie śledzić grę na Steam (to na razie wczesny prototyp), to tutaj można dodać do wishlisty. Potrwa jeszcze z 1-2 lata aż gra wyjdzie: https://store.steampowered.com/app/1704120/IT_Startup_Deckbreaker/ Wspomniany wykład o architekturze w Unity: https://www.youtube.com/watch?v=raQ3iHhE_Kk Pytania do devlogów proszę wrzucać pod filmem, lub tutaj w grupie na FB: https://www.facebook.com/groups/javadevmatt/posts/3014539435526551/
Szczegóły akcji #code16chalange: https://www.code16challenge.pl/ Wykorzystane assety z Unity Asset store: Darmowe: - https://assetstore.unity.com/packages/3d/chainlink-fences-73107 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/industrial/low-poly-props-pack-53751 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/low-poly-junkyard-models-pack-97213 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/free-open-building-112907 - https://assetstore.unity.com/packages/3d/props/exterior/...