SEO, JAVA, Android
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakerci. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Ostatnie tygodnie miałem trochę wyjęte z życia internetowego przez chorobę (stąd mały zastój podcastowy), więc postanowiłem napisać update dla tych, którzy pytali co tam u mnie 🙂 Międzynarodowe wydanie “IT Startup – Gra Karciana”. Jest data? Jest miesiąc (maj 2020) – konkretnego dnia startu jeszcze nie ustaliłem. Za to jest duży update na temat współpracy […]
Denis nudził się w Sylwestra, więc postanowił zacząć pracę nad nową grą. Pierwszy prototyp został wrzucony na itch.io i spodobał się graczom. Późniejsza wersja na Steam (jako early access) sprzedała parę tysięcy egzemplarzy gry. W odcinku rozmawiamy o historii powstania projektu i poruszamy zalety/wady wydania gry jako early access na platformie Steam. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Goście odcinka dzielą się doświadczeniem tworzenia quizu internetowego Biblionerzy.pl. Projekt zaczynał jako aplikacja flashowa, obecnie “Biblionerzy 2.0” są dostępni jako aplikacja webowa. Rozmawiamy o technologiach, promowaniu projektu oraz o tym jak umiejętnie analizować zachowanie użytkowników naszych aplikacji. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Odcinek o programistycznym kalendarzu adwentowym: DevAdventCalendar. Jak powstał projekt, jakie technologi wykorzystuje, jakie osoby przy tym pracują? Jak udało się skutecznie reklamować taki projekt i pozyskać sponsorów. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakerci. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Denis nudził się w Sylwestra, więc postanowił zacząć pracę nad nową grą. Pierwszy prototyp został wrzucony na itch.io i spodobał się graczom. Późniejsza wersja na Steam (jako early access) sprzedała parę tysięcy egzemplarzy gry. W odcinku rozmawiamy o historii powstania projektu i poruszamy zalety/wady wydania gry jako early access na platformie Steam. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Goście odcinka dzielą się doświadczeniem tworzenia quizu internetowego Biblionerzy.pl. Projekt zaczynał jako aplikacja flashowa, obecnie “Biblionerzy 2.0” są dostępni jako aplikacja webowa. Rozmawiamy o technologiach, promowaniu projektu oraz o tym jak umiejętnie analizować zachowanie użytkowników naszych aplikacji. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Odcinek o programistycznym kalendarzu adwentowym: DevAdventCalendar. Jak powstał projekt, jakie technologi wykorzystuje, jakie osoby przy tym pracują? Jak udało się skutecznie reklamować taki projekt i pozyskać sponsorów. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Rozmowa z Michałem Sadowskim o projekcie Brand24. Odcinek przybliży Wam historię powstania projektu, wykorzystane technologie, model biznesowy i napotkane po drodze problemy. Sporo rad dla młodych startupowców. Poruszyliśmy również temat problemów z Facebookiem. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Link: https://www.kickstarter.com/projects/kupilasmedia/it-startup-the-card-game
Poprzednia wersja, by porównać: https://www.youtube.com/watch?v=Y2sg2X2Vex0
Projekt startuje 09.06 na Kickstarterze: https://www.kickstarter.com/projects/kupilasmedia/it-startup-the-card-game
Jeśli kiedyś zastanawiałem/aś się jak działają fundacje, to jest to odcinek dla Ciebie. Gościem odcinka jest Iwona Duda: prezeska fundacji Sarigato. Rozmawiamy o projekcie Hakersi. Jak taka organizacja działa, skąd ma środki na działanie i z jakimi problemami się spotyka. Linki z odcinka: ⭐ https://www.retrospektywa.com/60 ⭐ FB: https://www.facebook.com/javadevmatt/ Podcast na Spotify: https://open.spotify.com/show/2xM0IjcFx5OHaYIgu0CfDh Podcast na iTunes: https://itunes.apple.com/pl/podcas...
Zbieram informacje do mojej drugiej książki: jakie projekty Wam nie wyszły? Co najczęściej było główną przyczyną niepowodzenia? Możecie wysyłać wiadomości mailowo na [email protected] lub przez ten formularz: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfFtJqI4JBXVtbXe9yZZ1PbjEr1ZxWQohRh4m0dhMAWhvHziQ/viewform?usp=sf_link Więcej informacji o nadchodzącej książce: https://www.retrospektywa.com/ksiazka/