C#, Unity, Clojure
ABRADAB w swojej piosence “Rapowe ziarno” śpiewa: “Druga zwrotka, bo zawsze chciałem zacząć od środka …”. Tak też “zacząć” zmuszony jestem i ja pisanie o szczegółach projektu, nad którym już od jakiegoś czasu pracuję. 😉 Jak wspomniałem w Nieco o projekcie tworzymy grę typu endless runner na Androida korzystając z silnika Defold. Z Githuba wynika, iż pracę zaczęliśmy … Continue reading "Devlog dzień 34. – retrospekcja i poprawa kolizji"
Reading Time: 3 minutes Jako słowo wstępu do lifehackingu i GTD chciałem dzisiaj nieco opowiedzieć o ogólnym procesie tego jak ja staram się skutecznie działać i osiągać swoje cele. Łapanie motyli – spisywanie myśli Quo vadis – określanie celów Dziel i rządź – pozplanowanie zadań Podglądanie samego siebie – śledzenie pracy Refleksje Dzielenie się z potomnymi – share know how … Continue reading "Lifehacker workflow"
Jako słowo wstępu do lifehackingu i GTD chciałem dzisiaj nieco opowiedzieć o ogólnym procesie tego jak ja staram się skutecznie działać i osiągać swoje cele. Łapanie motyli – spisywanie myśli Quo vadis – określanie celów Dziel i rządź – pozplanowanie zadań Podglądanie samego siebie – śledzenie pracy Refleksje Dzielenie się z potomnymi – share know how … Continue reading "Lifehacker workflow"
Reading Time: 2 minutes Od zawsze marzyłem o tym, aby tworzyć gry komputerowe. I tak jak dla większości znajomych, tak również i dla mnie stało się to głównym motywem, aby zostać programistą. Komputer naturalnie przyciągał moją uwagę. Rozwiązywanie zadań na zajęciach matematyki w szkole naturalnie wprowadzało mnie w przyjemny stan pełnej koncentracji. Dopiero potem dowiedziałem się, że nazywało się … Continue reading "Szkic życiorysu"
Od zawsze marzyłem o tym, aby tworzyć gry komputerowe. I tak jak dla większości znajomych, tak również i dla mnie stało się to głównym motywem, aby zostać programistą. Komputer naturalnie przyciągał moją uwagę. Rozwiązywanie zadań na zajęciach matematyki w szkole naturalnie wprowadzało mnie w przyjemny stan pełnej koncentracji. Dopiero potem dowiedziałem się, że nazywało się … Continue reading "Szkic życiorysu"
Reading Time: 2 minutes Projekt, nad którym aktualnie pracuję, tworzymy zespołowo na potrzeby kursu tworzenia gier Game Dev School prowadzonego przez doświadczonych twórców z takich studiów jak CD Projekt RED, Techland, 11 bit studios, Flying Wild Hog. Uczymy się, więc od najlepszych ? Aktualnie tworzymy grę z gatunku endless runner na urządzenia mobilne z systemem Android. 11 marca 2017 gra trafi do … Continue reading "Nieco o projekcie"
Projekt, nad którym aktualnie pracuję, tworzymy zespołowo na potrzeby kursu tworzenia gier Game Dev School prowadzonego przez doświadczonych twórców z takich studiów jak CD Projekt RED, Techland, 11 bit studios, Flying Wild Hog. Uczymy się, więc od najlepszych 🙂 Aktualnie tworzymy grę z gatunku endless runner na urządzenia mobilne z systemem Android. 11 marca 2017 gra trafi do … Continue reading "Nieco o projekcie"
Reading Time: 1 minute Cześć, nazywam się Artur “ekhart” Dębkowski i przy okazji Daj się poznać 2017 chciałbym rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem. Głównym tematem bloga będzie proces stawania się programistą gier komputerowych po kilku latach tworzenia aplikacji biznesowych. I tego też przede wszystkim dotyczyć będą projekty, które będę tutaj przedstawiał. Ponadto jestem lifehackerem – zbieram, wypracowuję i wcielam … Continue reading "Dzień dobry, świecie!" <
Cześć, nazywam się Artur “ekhart” Dębkowski i przy okazji Daj się poznać 2017 chciałbym rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem. Głównym tematem bloga będzie proces stawania się programistą gier komputerowych po kilku latach tworzenia aplikacji biznesowych. I tego też przede wszystkim dotyczyć będą projekty, które będę tutaj przedstawiał. Ponadto jestem lifehackerem – zbieram, wypracowuję i wcielam … Continue reading "Dzień dobry, świecie!"