Lista artykułów

Gra skończona! Prawie…

Reading Time: 2 minutes Ha, udało się. No.. Ale jak to, ktoś zapyta? Przecież dopiero co zaczął się konkurs, a Ty co, już projekt skończony?! Udało się skończyć pierwszą pełną wersję gry. To przyniosło ukojenie. Większe uspokojenie. Nawet jeśli miałbym oddać grę już dzisiaj to nie pokazałbym się z niczym. Działają wszystkie główne mechaniki. Gra jest całkiem dopracowana również … Continue reading "Gra skończona! Prawie…"

Gra skończona! Prawie…

Ha, udało się. No.. Ale jak to, ktoś zapyta? Przecież dopiero co zaczął się konkurs, a Ty co, już projekt skończony?! Udało się skończyć pierwszą pełną wersję gry. To przyniosło ukojenie. Większe uspokojenie. Nawet jeśli miałbym oddać grę już dzisiaj to nie pokazałbym się z niczym. Działają wszystkie główne mechaniki. Gra jest całkiem dopracowana również … Continue reading "Gra skończona! Prawie…"

Visual Micro – Arduino IDE w Visual Studio

Dzisiaj słów kilka o wtyczce, która pozwala na programowanie Arduino w Visual Studio. Jedna z pierwszych moich myśli, po odpaleniu Arduino IDE pod Windowsem brzmiała “ehh .. do Visual Studio to temu bardzo daleko”. Co tu kryć – Microsoft zawiesił poprzeczkę wysoko i jeżeli ktoś na co dzień pracuje w VS + R# to w innym […]

Visual Micro – Arduino IDE w Visual Studio

Dzisiaj słów kilka o wtyczce, która pozwala na programowanie Arduino w Visual Studio. Jedna z pierwszych moich myśli, po odpaleniu Arduino IDE pod Windowsem brzmiała “ehh .. do Visual Studio to temu bardzo daleko”. Co tu kryć – Microsoft zawiesił poprzeczkę wysoko i jeżeli ktoś na co dzień pracuje w VS + R# to w innym […]

Week #2 – TDD and first refactorings

It’s one week into a competition and I already have a delay ? I have planned to have the parsing of timetables done by now, but Continue Reading Week #2 – TDD and first refactorings

6

One night with Nancy

Until recently I was into ASP.NET MVC because of it’s possibility to extending, modifying and doing pretty much whatever you want with it. And while I’ve got rather proficient in plugging stuff in it’s pipeline and/or doing custom stuff like routing, binding or results, it never changed one fact about MVC – it’s big, really big. And…

7

One night with Nancy

Until recently I was into ASP.NET MVC because of it’s possibility to extending, modifying and doing pretty much whatever you want with it. And while I’ve got rather proficient in plugging stuff in it’s pipeline and/or doing custom stuff like routing, binding or results, it never changed one fact about MVC – it’s big, really big. And…

Elm - początki.

Był czas na pogaduszki na temat projektu, a teraz pora na otwarcie edytora i zmierzenie się z konkretnymi problemami. Do dzieła!

9

Vanilla.js – spróbuj sam ;)

Cześć! Dziś trochę o frameworku JavaScript, który podbija serca developerów ? Myślę, że warto co nieco o nim powiedzieć, bo ja[...]

Intro to the EventSearch JHipster project

Last year I've tested some java projects which were trying to help us generate backbone of the application (JHipster rocks!). After a long research I've found four most ...

Pierwsze zetknięcie z Jekyll. Podział na kategorie

Nasz blog devenv hostowany jest na github pages z wykorzystaniem narzędzia jekyll. Jeszcze 3 tygodnie temu github pages kojarzyły mi się tylko jako statyczne stronki HTML, jednak kiedy postanowiliśmy uruchomić bloga i zastanawialiśmy się czy ma to być kolejna strona oparta o WordPressa, @adrianpietka zaproponował użycie Jekylla. Nie miałem nic przeciwko, tym bardziej, że „instalacja” […]

12

Blog posts deployment using Pelican and Fabric

Introduction - How I end-up with slappy SCP?I've decided I'll use my old laptop (which is currently used as a media server for TV) as my main "server" for maintaining and creating content and building site on it.I have to confess, two posts (how-to-create-own-blog && get-noticed ) were deployed by me …

Intro to the EventSearch JHipster project

Last year I've tested some java projects which were trying to help us generate backbone of the application (JHipster rocks!). After a long research I've found four most ...

Schemat ideowy robota

Prace nad robotem ruszyły. Dodałem pierwsze commity na GitHuba, wybrałem licencję dla projektu (tym aspektem zainteresowałem się dzięki Slackowi konkursowemu, normalnie bym olał ten temat), dodałem krótkie readme, a przede wszystkim zrobiłem schemat ideowy robota. W tym wpisie opiszę wykonany schemat. Do wykonaniu schematu użyłem programu Cadsoft Eagle 7.2, czyli starszej wersji programu wydanej jeszcze […]

Bohater w akcji

W dzisiejszym wpisie zajmiemy się obiecanym ostatnio bohaterem gracza. Będzie to oczywiście uproszczona sylwetka tego co gra będzie oferowała w kolejnych wersjach, ale wszystko w swoim czasie. Zajmiemy się podstawowymi wskaźnikami bohatera, rysowaniem go na ekranie oraz poruszaniu się po nim. Jednak wcześniej zaczniemy od zmodyfikowania klasy uruchamiającej naszą wersję desktopową, tak aby otwierana aplikacja wyświetlała