Mam już dość powtarzania wciąż na nowo i nowo bzdur odnośnie wykorzystania nagłówków w HTML5, co wręcz prowadzi do “poprawiania” dobrych materiałów w Sieci. Dlatego dzisiaj słów kilka o nagłówkach.
Na swoim profilu na Patronite obiecałem publikować co miesiąc “raport finansowy”. Oto i on, za czerwiec! Tak jak i miesiąc temu: nie skupiam się aktualnie na zarabianiu, więc nie jest jakoś mega interesująco. Ten trend utrzyma się jeszcze przez przynajmniej 2 miesiące. Raport: przychody Założenia: pieniądze, które w danym miesiącu wpłynęły na konto; usługa mogła [...]
W ostatni weekend mieliśmy okazję świętować kolejną edycję konferencji Confitura 2017, jednej z lepszych nt javy poza Krakowem 😉 Przygotowałem skrót ciekawszych tematów i link do obecnych materiałów! Zapraszam! Confitura była pierwszą konferencją javową, którą się zainteresowałem. Jeszcze podczas studiów znalazłem na youtube kanał z masą super prezentacji i zacząłem się w nie wgryzać. Dużo
W ostatni weekend mieliśmy okazję świętować kolejną edycję konferencji Confitura 2017, jednej z lepszych nt javy poza Krakowem ? Przygotowałem skrót ciekawszych tematów i link do obecnych materiałów! Zapraszam! Confitura była pierwszą konferencją javową, którą się zainteresowałem. Jeszcze podczas studiów znalazłem na youtube kanał z masą super prezentacji i zacząłem się w nie wgryzać. Dużo
Reading Time: 2 minutes To be clear, I wasn’t satisfied by previous solution (Visual Studio Unity Debug.Log snippet). It’s too much steps. It was, little faster than normal, true. But we also should not only to simpler tools. It would be better, if we could hit one shortcut. And all that magic happens. I use other tool. Macros. I … Continue reading "Visual Studio Unity Debug.Log macro"
To be clear, I wasn’t satisfied by previous solution (Visual Studio Unity Debug.Log snippet). It’s too much steps. It was, little faster than normal, true. But we also should not only to simpler tools. It would be better, if we could hit one shortcut. And all that magic happens. I use other tool. Macros. I … Continue reading "Visual Studio Unity Debug.Log macro"
Dzisiejszy wpis będzie.. o mnie. Tak wyszło, że ostatni miesiąc skłonił mnie od kilku refleksji, oraz w sumie, nie napisałem jeszcze podsumowania konkursu. Z którego wyniku osobiście nie jestem do <a href="https://www.michalgellert.pl/blog/podsumowanie-konkursu-dsp-calego-miesiaca/" rel="nofollow">[…]</a>
GDX TexturePacker GUI to narzędzie, które będziemy wykorzystywać do tworzenia mapy grafik, których użyjemy w dalszych pracach nad UWar. Dokładniej program ten z wielu grafik tworzy jeden plik graficzny oraz plik o rozszerzeniu .pack, który zawiera informacje związane z każdą dodaną grafiką. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie z perspektywy zarządzania pamięcią. Dzięki temu unikamy wycieku pamięci. GDX TexturePacker GUI w
Ostatnia sobota była bardzo pracowita. Wybrałam się na devWarsztaty zorganizowane przez PGS Software i prowadzone przez Piotra Gankiewicza i Łukasza Pyrzyka. Dotyczyły one frameworka .NET Core i Dockera. Dokładnym celem warsztatów było: Celem warsztatów jest nabycie wiedzy dotyczącej pracy z najnowszą wersją frameworka ASP.NET Core oraz automatyzacji procesu budowy, jak i wdrożenia usługi na własną…
Kiedyś obiła mi się o uszy taka prosta reguła, której chcę się trzymać: Set a goal – reach it – plan again. Moim celem na pierwszą połowę tego roku było wydanie książki papierowej. Cel udało się zrealizować – parę rzeczy warto jeszcze zoptymalizować (o czym za chwilę), ale generalnie cel samodzielnego wydania książki mogę już […]
Kiedyś obiła mi się o uszy taka prosta reguła, której chcę się trzymać: Set a goal – reach it – plan again. Moim celem na pierwszą połowę tego roku było wydanie książki papierowej. Cel udało się zrealizować – parę rzeczy warto jeszcze zoptymalizować (o czym za chwilę), ale generalnie cel samodzielnego wydania książki mogę już […]
Kolejny miesiąc blogowania za mną, był on zdecydowanie bardziej produktywny niż poprzedni. Tak więc czas na podsumowanie co się udało, a czego się nie udało zrealizować w tym miesiącu. Czas poświęcony na wpisy Raport wygenerowany przez Toggle dla miesiąca czerwiec 2017. W tym miesiącu czas poświęcony na prowadzenie bloga to prawie 34 godziny czyli zdecydowanie […]
Cześć, Witam Cię w 1 dniu lipca. Od ostatniego opublikowanego posta minęło trochę czasu. Było to niestety spowodowane uczelnią. Trwała sesja więc musiałem pozaliczać przedmioty oraz zakończyć pisanie pracy magisterskiej. Na szczęście 29 czerwca 2017 udało mi się uzyskać tytuł magistra z oceną 4.5 na dyplomie! ? To ważne dla mnie wydarzenie, ponieważ zakończyło pewien […]
W dzisiejszym wpisie zebrałem listę ciekawych blogów uczestników DSP. Większość wybranych przeze mnie pozycji jest dosyć zaawansowana technicznie. Poruszane w nich problemy są często trudne i właśnie przez to interesujące. Linki do innych ciekawych blogów, i może trochę łatwiejszych w odbiorze, można znaleźć we wpisie o gali finałowej – link. 0xdbeef W ramach DSP autor […]
W dzisiejszym wpisie zebrałem listę ciekawych blogów uczestników DSP. Większość wybranych przeze mnie pozycji jest dosyć zaawansowana technicznie. Poruszane w nich problemy są często trudne i właśnie przez to interesujące. Linki do innych ciekawych blogów, i może trochę łatwiejszych w odbiorze, można znaleźć we wpisie o gali finałowej – link. 0xdbeef W ramach DSP autor […]