SEO, JAVA, Android
Zapraszam do nowych „Twórców Niezależnych”! Serii, w której przedstawiam projekty widzów mojego kanału YouTube. Jeśli chcecie zgłosić własny projekt, to tu znajdziecie wszystkie potrzebne informacje. Playlista wszystkich odcinków serii. Projekty z odcinka: Nurid Super Colors Project Nostradamus Lukcymal.com Click Maths Artysta Robaks – Android / iOS Pierwsza część „Ram Adventure”
Rozmawiamy z Pawłem Urbanem developer platformy mDriver. Sporo o technologiach w takim projekcie, błędach, modelu biznesowym i ciekawostkach związanych z projektem. -> Dobrowolne wsparcie podcastu.
Podpisałem umowę z grafikiem! Jednym z celów na ten kwartał było znalezienie grafika do projektu, by w końcu odejść od clipartów i zacząć działać z autorską grafiką. Niedawno podpisałem umowę z Pawłem. Podoba mi się jego komiksowy styl i myślę, że będzie pasować do projektu. ? Oto pierwszy concept art w ramach naszej współpracy: Pobierz […]
Podpisałem umowę z grafikiem! Jednym z celów na ten kwartał było znalezienie grafika do projektu, by w końcu odejść od clipartów i zacząć działać z autorską grafiką. Niedawno podpisałem umowę z Pawłem. Podoba mi się jego komiksowy styl i myślę, że będzie pasować do projektu. ? Oto pierwszy concept art w ramach naszej współpracy: Pobierz […]
Zapraszam do nowego odcinka podcastu Retrospektywa.com! Rozmawiamy z założycielami studia Jet Toast, którzy stworzyli i samodzielnie wydali grę mobilną Blocky Farm. Z podcastu dowiecie się szczegółów pracy nad projektem oraz tego jak zarabia się na grach mobilnych. Podcast znajdziecie również tutaj (m. in. wersję do pobrania na dysk, albo na platformie SoundCloud). Niżej skrócona wersja […]
Co w tym odcinku? Rozmawiamy z założycielami studia Jet Toast, którzy stworzyli i samodzielnie wydali grę mobilną Blocky Farm. Z podcastu dowiecie się szczegółów pracy nad projektem oraz tego jak zarabia się na grach mobilnych. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Zapraszam do nowego odcinka podcastu Retrospektywa.com! Rozmawiamy z założycielami studia Jet Toast, którzy stworzyli i samodzielnie wydali grę mobilną Blocky Farm. Z podcastu dowiecie się szczegółów pracy nad projektem oraz tego jak zarabia się na grach mobilnych. Podcast znajdziecie również tutaj (m. in. wersję do pobrania na dysk, albo na platformie SoundCloud). Niżej skrócona wersja […]
To pytanie często pada na grupie facebookowej tego bloga. – gdybym dzisiaj zaczynał naukę programowania (z naciskiem na Javę) od zera: jakbym się uczył? Jakie materiały do nauki bym wybrał? Starałem się wybrać ścieżkę oraz materiały, które dają dobry obraz tego “z czym się to wszystko je?“. Można wybrać inne materiały do nauki, zawsze wiele […]
To pytanie często pada na grupie facebookowej tego bloga. – gdybym dzisiaj zaczynał naukę programowania (z naciskiem na Javę) od zera: jakbym się uczył? Jakie materiały do nauki bym wybrał? Starałem się wybrać ścieżkę oraz materiały, które dają dobry obraz tego „z czym się to wszystko je?„. Można wybrać inne materiały do nauki, zawsze wiele […]
Co w tym odcinku? Rozmawiamy o projektowaniu i samodzielnym wydaniu gry karcianej na przykładzie gry karcianej “Łotry”. Jak testować i przygotować prototyp? Jakie są koszty wydania fizycznej gry karcianej? Co z marketingiem? Co potrzebuje drukarnia? To wszystko w tym odcinku podcastu. Zapraszam. -> Dobrowolne wparcie podcastu.
Co w tym odcinku? Doświadczenia i opinie o nadgodzinach od 15 osób. Do poczytania jako wpis na blogu tutaj: http://www.javadevmatt.pl/nadgodzinycrunch-doswiadczenia-i-opinie-osob-z-branzy-it/ -> Dobrowolne wparcie podcastu.
W ostatnim odcinku podcastu Retrospektywa.com pojawiło się pojęcie crunchu. Postanowiłem zebrać trochę opinii na temat nadgodzin od społeczności IT. Dzisiaj efekty tego researchu. ? Jak to jest z tymi nadgodzinami w branży IT? Wychodzi na to, że nie jest tak źle – jedynie GameDev trochę cierpi (czego w sumie się spodziewałem – kiedyś czytałem, że […]
W ostatnim odcinku podcastu Retrospektywa.com pojawiło się pojęcie crunchu. Postanowiłem zebrać trochę opinii na temat nadgodzin od społeczności IT. Dzisiaj efekty tego researchu. ? Jak to jest z tymi nadgodzinami w branży IT? Wychodzi na to, że nie jest tak źle – jedynie GameDev trochę cierpi (czego w sumie się spodziewałem – kiedyś czytałem, że […]
Miesiąc temu udostępniłem pierwszy prototyp mojego nowego projektu: IT Startup – Gra Karciana. Prototyp do samodzielnego druku pobrało już ponad 700 osób. Otrzymałem sporo uwag, co można doprecyzować w regułach etc… ale generalnie odzew jest bardzo pozytywny. ? Dziękuję wszystkim, którzy wysłali feedback i pomagają szlifować projekt! Przypominam skrót pomysłu: w grze jesteśmy firmą/startupem IT. To gra karciana, […]
Miesiąc temu udostępniłem pierwszy prototyp mojego nowego projektu: IT Startup – Gra Karciana. Prototyp do samodzielnego druku pobrało już ponad 700 osób. Otrzymałem sporo uwag, co można doprecyzować w regułach etc… ale generalnie odzew jest bardzo pozytywny. ? Dziękuję wszystkim, którzy wysłali feedback i pomagają szlifować projekt! Przypominam skrót pomysłu: w grze jesteśmy firmą/startupem IT. To gra karciana, […]